Deklaracja dostępności
Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z
ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów
publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://segreguj.um.ostrowiec.pl/.
Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności
cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów
publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Nie zastosowano odpowiedniej kolejności
nagłówków. - Cel każdego pola w formularzu nie jest programowo
poprawnie określony. - Nie spełniono wymagań minimalnego kontrastu
pomiędzy tekstem a tłem. - Nie zawarto poprawnie sformułowanego
tytułu opisowego strony internetowej.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania
przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb,
PDF).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Halina Żułtek — mejlowo
zultek.halina@um.ostrowiec.pl lub telefonicznie 41
2672231.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony
internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której
jest niedostępny cyfrowo element lub treść, - opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania
byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie
później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy
Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub
przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w
Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w
odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez
Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz
prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który
zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną
skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Urząd Miasta Ostrowca
Świętokrzyskiego, - Jana Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski,
- mejl: um@um.ostrowiec.pl .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu
gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika
Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
udostępnia następujące aplikacje mobilne:
(link do deklaracji dostępności aplikacji mobilnej)
Dostępność architektoniczna
Urząd Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego, Jana Głogowskiego 3/5, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego. Jest tłumacz migowy online.
W budynku są pętle indukcyjne.
Link do informacji o podmiocie
przygotowany w formacie łatwym do czytania i rozumienia (tzw. ETR).
Link
do informacji o podmiocie przetłumaczony na polski język migowy.
2,154 Odwiedzin